De mi fabula narratur

Det finns två sidor på varje mynt, det är denna sida jag ser. Det jag säger idag kanske inte gäller imorgon. Jag skriver för min egen skull men blir jätteglad av kommentarer så länge de inte är skrivna av p u c k o n.

fredag, juni 16, 2006



Ett tips: somna inte i soffan när du är pälsdjursallgeriker och soffan är full av katthår/hundhår. Det ger rinnande näsa, nysningar och kli i ögonen.

Upplevelsen efter min promenad var läskig. Jag vet att jag inte druckit tillräckligt mycket vatten senaste dagarna och nu vet jag hur dålig man kan bli. Efter ett svalkande bad, mat och vätska somnade jag i soffan mellan nio och tio, soft men ja..som sagt ovan, min soffa är inte bra för sånt. Nu tänkte jag förflytta mig till sängen istället och moffa lite chips ev. Salt är bra för det förlorar man när det är så här varmt. Har dessutom fått reda på att min medicin kan skapa uttorkning. Jamendåså, inte så konstigt att det i princip inte spelar någon roll hur mycket jag dricker. Därför jag drog ner tror jag. Så lägligt att min läkare som jag försökt få en tid hos sen mars är på semester nu. Vill inte käka massa mediciner som ger mig mer problem än jag hade innan.

over and out