De mi fabula narratur

Det finns två sidor på varje mynt, det är denna sida jag ser. Det jag säger idag kanske inte gäller imorgon. Jag skriver för min egen skull men blir jätteglad av kommentarer så länge de inte är skrivna av p u c k o n.

söndag, juni 18, 2006

Vad ska man göra när man inte kan behärska sig? När man själv är livets spelpjäs men minsta snedsteg påverkar andras liv? När det inte finns plats för snedsteg, är det då de verkligen behövs?

Jag känner att jag skulle kunna fortsätta leva som jag gör och inte försöka få upp alla slutna dörrar och det skulle funka att leva så...men näe..jag ger mig inte förän jag helt helt helt ärligt kan säga att jag mår bra och har livet under kontroll. Det kanske kan låta som att jag vill gräva ned mig och leva i misär men det handlar inte om det. Jag vill komma till roten med hur jag fungerar och lära känna hela mig och läka de sår som finns, titta över mina själsliga ärr och kunna säga, jag förstår varför det blev så men nu är en annan tid.

1 Comments:

  • At 19 juni, 2006 09:06, Anonymous Anonym said…

    Åååå vad glad man blir när man försöker posta kommentar efter kommentar och det inte går!! Grrr... Jag gör ett försök till.... Vill bara skriva att jag är glad att höra att du inte tänker ge upp förrän du mår bra! You go girl! Föregående inlägg blev jag lite förvirrad över men det är kanske inte så kponstigt, vad vet jag. Jag ringer innan jag knallar ner till N idag! Pöss!

     

Skicka en kommentar

<< Home