De mi fabula narratur

Det finns två sidor på varje mynt, det är denna sida jag ser. Det jag säger idag kanske inte gäller imorgon. Jag skriver för min egen skull men blir jätteglad av kommentarer så länge de inte är skrivna av p u c k o n.

måndag, juni 19, 2006

Besöket hos S idag var vidrigt, eller, inte besöket utan upplevelsen. Jag hade nog aldrig förr varit med om att vara svimfärdig i liggande lågt läge. Hua! På den där enkäten jag fick fylla i förra gången hade jag 95 av 100 och som frisk ska man ligga under 30. Det var iofs inget nytt och siffror säger inte så mycket. Hon konstaterade att min koncentrationsförmåga är i botten (jotack) och att jag inte vet var min kropp är. Skitläskigt att ligga på golvet och inte känna sina lår. Wierd. Efter allt det där har jag mest mått illa och yrslat. I hate my body. S sa däremot att hon tror att jag har möjligheterna att förändra saker och ting. Fick en skitskum läxa.