De mi fabula narratur

Det finns två sidor på varje mynt, det är denna sida jag ser. Det jag säger idag kanske inte gäller imorgon. Jag skriver för min egen skull men blir jätteglad av kommentarer så länge de inte är skrivna av p u c k o n.

tisdag, juni 20, 2006

Nu är jag nästan på väg att söka akut för min mage. Har ont både i magsäcken och i tarmarna, stundvis så att jag inte kan stå rakt. Jag blir så trött. Detta tror jag beror på att min kropp började slappna av igår hos sjukgymnasten, att jag åt lite godis igår och ostpinnar idag. Jag blir så trött. För att min mage skulle må helt bra skulle jag förmodligen behöva sluta stressa (vilket inte är så lätt), sluta med kaffe, vitt mjöl, vit pasta, godis, fett mat, normalportioner, råa grönsaker, äpplen, för mycket fibrer och kolsyra/alkohol och det där som jag inte borde skriva här. Vad blir kvar? Ett asketiskt liv? b o r i n g men vad gör man inte. Imorgon är det jag som troligen ringer om antibiotika samt hämtar ut nytt visiblin. Fiberform ger inte särskilt mycket, tror tom det förvärrar. Nu är jag skithungrig men vågar knappt äta nåt pga illamående och magont. Ska försöka med lite gröt. Roligt inlägg va!