De mi fabula narratur

Det finns två sidor på varje mynt, det är denna sida jag ser. Det jag säger idag kanske inte gäller imorgon. Jag skriver för min egen skull men blir jätteglad av kommentarer så länge de inte är skrivna av p u c k o n.

fredag, oktober 06, 2006

förbjudet området

Vad som kändes helt ok hos sjukgymnasten idag känns inte inte inte okej nu när jag är hemma ensam igen. Hon skulle inte gjort det. Varför tillät jag det? Jag vill bara gråta!!!

Magen är i kramper efter pizzan i västerås, varför? Den var hur god som helst i alla fall. Kul att åka iväg med Micke och Petra. Jag blir alldeles varm när jag ser hur kära de är! Samtidigt...

1 Comments:

  • At 09 oktober, 2006 16:34, Anonymous Anonym said…

    missade när du ringde..
    ska äta om tio min, sedan ska jag sy gardiner.
    kanske kan höras ikväll?

     

Skicka en kommentar

<< Home