De mi fabula narratur

Det finns två sidor på varje mynt, det är denna sida jag ser. Det jag säger idag kanske inte gäller imorgon. Jag skriver för min egen skull men blir jätteglad av kommentarer så länge de inte är skrivna av p u c k o n.

tisdag, oktober 10, 2006

Rajtan tajtan! Vilken dag! Det är helt sjukt men jag älskar att stressa och att ha mycket att göra, under rätt omständigheter förstås. Imorse (jaja, förmiddags för er vanliga döda) ringde telefonen stup i ett och jag var mitt inne i en obehaglig dröm om äckliga saker. Monika ringde- nä, jag måste vakna först annars förstår hon inte vad jag säger. Handledare P ringde- samma sak där typ. Jobbet ringde- fan. Sen ringde Monika igen och jag svarade och pratade med henne ett tag och lyssnade av 222 där handledare P lämnat meddelande. Fick panik och ringde Terese och då ringde samtidigt HP igen då på mobilen. Mitt i allt detta skulle jag duscha, äta frukost, dricka kaffe och göra mig i ordning på en halvtimme. Precis när jag samlat ihop grejerna jag skulle ha med och skulle leta efter nycklar och jacka ringde Linda och bad mig om en tjänst. Så ringde mamma. Nej jag kunde inte vänta på henne, jag var redan på gränsen till försenad till mitt möte. Jallar iväg till kfast och håller på att inte komma in. Trevligt möte. Korvstoppning i huvudet och två och en halv timme senare åker jag chockad och upprymd därifrån till Johanna och äter samtidigt som jag ringer en kortis till Terese och berättar hur det har gått. Efter maten ringer HP IGEN då vårt förra samtal bröts pga dålig täckning. Så blev det tv-spel och en hel del skrik och svärande och sen var det dags att åka.

no further comments