De mi fabula narratur

Det finns två sidor på varje mynt, det är denna sida jag ser. Det jag säger idag kanske inte gäller imorgon. Jag skriver för min egen skull men blir jätteglad av kommentarer så länge de inte är skrivna av p u c k o n.

måndag, oktober 09, 2006

lagen om...

Jag är seriöst jävla toktrött på den här världen idag. Det ena har lett till det andra och sen blev det bara kaos. Jag hittar inte gnistan. Allt går på måste. Måsten och måsten och borden. På vägen hem kände jag mig som han i Falling Down. Jag svär, minsta käft som kommit i min väg hade fått ångra att han inte sagt jag älskar dig till alla de han älskar. Fuck vad jag är arg. kan inte sätta ord på det heller!! Eller jo det kan jag men det finns inga öron som kan och orkar lyssna. Året ut....fuck. hade nästan glömt.....

Du är inte välkommen i mitt liv.