De mi fabula narratur

Det finns två sidor på varje mynt, det är denna sida jag ser. Det jag säger idag kanske inte gäller imorgon. Jag skriver för min egen skull men blir jätteglad av kommentarer så länge de inte är skrivna av p u c k o n.

fredag, juni 30, 2006

Shit, fick en konstig abstinens efter vissa människor nyss. Vet inte varför. Eller jo det vet jag men jag kan fortfarande inte helt förklara det. Det känns så konstigt ibland på jobbet eftersom vi i personalen är deras trygghet och att allt hänger på oss. Där är jag liksom inte hon som ska tas om hand om utan rollerna är omvända. Det känns skumt men ändå bra. Ambivalens. Sen var det det här med sjukdomsvinsten också. Måste prata med Sara på måndag fast jag har glömt bort om vad. Kommer bara ihåg att det var viktigt...och att det har med allt att göra. Förstår bara inte hur det ska gå...Skriva kanske... Hur fan ska den här sommaren gå? Zombie eller vad. Kul med lite omväxling ;) faktiskt.

Byby, nu ska jag sova. Ska upp sex imorn.