De mi fabula narratur

Det finns två sidor på varje mynt, det är denna sida jag ser. Det jag säger idag kanske inte gäller imorgon. Jag skriver för min egen skull men blir jätteglad av kommentarer så länge de inte är skrivna av p u c k o n.

måndag, juni 26, 2006

Jag vet inte om S är bra för mig. Jag är inte van med uppmärksamheten på det sättet. Fick en bedömning i förbifarten och jag är så trött. Spelar utseendet så stor roll? Trodde inte det. Saknar Mrs D men semester är semester och det är bara att svälja. Jag vet inte vart det bär mig. Dumma dumma Mariah som ljuger hela tiden. Varför är det så svårt att säga som det är? Varför är det så svårt att öppna sig när man har världens snällaste människa framför sig? Jag önskar att jag var lika impulsiv där som jag är annars istället för att vara snäll flicka och säga som det är. H, jag behöver dig. Jag behöver en låååång fika med dig!

Det är läskigt att slappna av. Jag saknar sången och det den gör med mig. Jag saknar kören. Är det dumt att hata somrar? Allt jag tänker på är att de kommer att få se. Juli...pressa mig så hårt du kan för annars går jag sönder. I juli ska jag flyga fritt utan skyddsnät. Tur att jag jobbar så mycket.