De mi fabula narratur

Det finns två sidor på varje mynt, det är denna sida jag ser. Det jag säger idag kanske inte gäller imorgon. Jag skriver för min egen skull men blir jätteglad av kommentarer så länge de inte är skrivna av p u c k o n.

fredag, juni 30, 2006

jag vet inte. det känns som att jag jämt är på jobbet. Dessa veckor kommer gå fort och i höst kommer jag behöva en hel vecka för att ta igen all sömn. Tog h’s torsdag så nästa vecka är jag bara ledig onsdag. jobbar helgen också. nice med pengar i alla fall. försökte febrilt byta (tom ge) bort min dag imorgon men ingen kunde. 7-20 på jobbet. lockande, eller inte! är dessutom ensam två timmar på morgonen när alla brukare sover. ta med lite artiklar tror jag. det går nån sjuka på jobbet. fick en host på mig och fick nästan panik. går runt och luktar sprit för jämnan. skulle va rätt lätt att vara alkoholist och jobba där. bara att skylla på alcogelen :P

gjorde värsta bra klippet idag. två byxor och tre tröjor för 300 pengar. iofs mest jobbkläder men jag kan nog hasa runt i dem annars också, om inte annat på friskis. ajaj i axlarna.

nu har jag varit snäll och bakat blåbärspaj och ska åka iväg med den till linda och dennis. är jag inte superschysst :) (eller så kan jag inte slappna av och har ingen matlust).