De mi fabula narratur

Det finns två sidor på varje mynt, det är denna sida jag ser. Det jag säger idag kanske inte gäller imorgon. Jag skriver för min egen skull men blir jätteglad av kommentarer så länge de inte är skrivna av p u c k o n.

onsdag, juni 28, 2006

Hypomaniac wednesday!
Idag har allt gått i ett och jag har fortfarande massa energi. Upp klockan sex, jobba till fyra, hem och städa, ner på träning och nu funderar jag på att joina flickorna på krogen...Dock känner jag att jag måste försöka varva ner om det här ska sluta gott.

Det var ganska skönt att vara tillbaka på jobbet faktiskt även om alla tekniska maskiner hatar mig. Dammsugaren släckte alla lampor i ena urtaget, tvättmaskinen ville varken starta eller öppna luckan och tvn hade visst en boxer som man var tvungen att aktivera. Dock lyckades jag bra med kopieringsmaskinen :) Det känns skönt att jobba för jag känner mig nyttig och bra. Dock har jag svårt att äta på det dära stället av konstiga skäl men jag tror det ger med sig. Halva dagen typ har jag ägnat åt att kolla alla vikariers scheman och se om någon kan byta med mig vecka 29 men det skulle tyvärr innebära att jag en annan vecka skulle jobba 11 dagar i sträck, vilket jag inte är så fascinerad över. Oh well. Får komma ut och hälsa på dig i alla fall om det inte löser sig!

Om jag inte lyckas varva ner ikväll blir det uppsats. I annat fall blir det uppsats innan jobbet imorgon. Jag hoppas att artiklarna från P kommer imorgon också.