De mi fabula narratur

Det finns två sidor på varje mynt, det är denna sida jag ser. Det jag säger idag kanske inte gäller imorgon. Jag skriver för min egen skull men blir jätteglad av kommentarer så länge de inte är skrivna av p u c k o n.

tisdag, juni 27, 2006

Efter några timmars prat med H i natt känns saker och ting lite bättre. Vad skulle jag göra utan mina underbara vänner? Vad skulle vi göra utan ärlighet?

Jag hittade mitt schema i natt också, som varit borta ett tag. Blev lite nervös när jag är ett datum efter i huvudet och huruvida jag skulle börja jobba idag eller imorgon. Tursamt nog var det imorgon.

Skrivarlusten fann sig inte idag.

1 Comments:

  • At 27 juni, 2006 19:39, Anonymous Anonym said…

    bra att du kände dig bättre till mods senare. tycker om dig tjejen!
    pöss

     

Skicka en kommentar

<< Home